Další tablety pro studenty, postup prací

Rozšiřujeme IT infrastrukturu, abychom zprostředkovali studentům výukové materiály pomocí tabletů.

Výuka pomocí materiálů uložených v elektronické knihovně je naší klíčovou strategií. V současnosti máme k dispozici elektronické materiály pro využití učiteli, a je jen na nich, jak je postupně zprostředkují žákům. Protože chceme umožnit další rozšíření využití výpočetní techniky v hodinách, vypracovali jsme následující plán rozšíření využití tabletů studenty:

  1. Umožnění přístupu do internetu všem studentům s vlastními tablety, na základě žádosti na sekrtariátu - listopad 2014.
  2. Nový server. Zodpovídá zřizovatel školy, pořízeno 20.12.2014. Jedná se o server HP Proliant s 10TB disků, Xeon proc.
  3. Instalace nového serveru. Zodpovídá pan Zíbar do 20.1.2015. Instaluje Hyper-V, Win 2012 server a Win 2012 Essentials
  4. Přepnutí všech počítačů do nové domény Akademie na nově instalovaném serveru. Zodpovídá školní IT, do 1.2.2015
  5. Instalace Web serveru pro přístup tabletů k informačním zdrojům na novém serveru. Zodpovídá pan Zíbar, do 1.3.2015
  6. Pořízení tabletů pro studenty a učitele do HC1. Zodpovídá školní IT, do 15.3.2015
  7. Proškolení učitelů na práci s tablety studentů v hodinách - únor až březen 2015. Bude v plánu práce na tyto měsíce, odpovídá školní IT a vlastník plánu práce.
  8. Předání tabletů studentům HC1, kteří nedisponují vlastním zařízením, využití při výuce v HC1 - do 30.3.2015
  9. Předání tabletů studentům KC1, kteří nedisponují vlastním zařízením, využití při výuce v KC1 - do 30.4.2015
  10. Vyhodnocení využívání tabletů studenty a učiteli v hodinách - vedení školy do 1.6.2015

S pozdravem, školní IT.

Aktuality a akce školy

Výsledky 1. kola…

Dne 5. 3. 2021 rozhodla ředitelka školy o prominutí školní přijímací zkoušky uchazečům o studium ve školním roce 2021/2022, kapacita ...

5. 3. 2021


Změna provozní doby…

Provozní doba sekretariátu školy od 4. 3. 2021 pondělí - pátek od 8:00 do 12:00 Mimo tuto dobu nám, prosím, napište email, rádi ...

4. 3. 2021


Cestovatelské setkání na…

Vážení studenti, v dohledné době asi nikam nevycestujeme, proto jsme rádi, že se podařilo zajistit alespoň přednášku s cestovatelem. O své ...

3. 3. 2021


Přijímací řízení -…

Vážení uchazeči o studium, dovolte mi, abych Vás seznámila s formou přijímacího řízení na Akademii hotelnictví a cestovního ...

14. 2. 2021


Přijďte se k nám podívat…

Dne 11.02.2021 od 8:00 do 15:00 proběhne den otevřených dveří. V tomto termínu si můžete prohlédnout školu na základě předchozí domluvy na ...

11. 2. 2021


AHCR TOUR do Milána

Akademie hotelnictví a cestovního ruchu zahajuje mezitřídní soutěž v počtu nachozených kilometrů. Cílový počet je 706 km, tedy jako je ...

16. 11. 2020


Jak jsme v době…

16. června 2020 v 7.45 jsme se se žáky prvních a druhých ročníků sešli u vstupu do haly Hlavního nádraží v Plzni. V 8.00 jsme nastoupili do ...

1. 7. 2020


Gratulujeme!

Potěšila nás práva, že studenti 2. a 3. ročníku oboru cestovní ruch uspěli v konkurzu a získali skvělou možnost stát se na dva měsíce ...

17. 6. 2020


Jarní číslo Bulletinu…

Ve čtvrtek 23. 4. 2020 vychází jarní číslo Bulletinu AHCR. Věříme, že Vám zkrátí a zpříjemní čas strávený v ...

23. 4. 2020